En liten förklaring!

Hejsan! Jag vet att jag inte har bloggat något idag, men jag har helt enkelt inte orkat och haft tid. Nu när det är så få dagar kvar i skolan så är det massa som ska bli klart osv osv...! Jag hade egentligen tänkt blogga lite, men det är ju kanske inte så jättekul, med ett tråkigt inlägg utan bild, eller? Men sak försöka skärpa mig med bloggningen framöver, dock inte denna helgen för då ska jag på simläger, vi samlas imorgon kl 15.30 så det blir kanske något litet inlägg innan dess. Ska också försöka göra några tidsinställda inlägg(kanske 2 st varje dag?) så att ni har något att läsa. Har också shoppat rätt mycket på senaste tiden, så får väl visa det i ett inlägg, beställde också lite kläder på hm.se idag, najs. Fick bli bl a 2 bikinisar och lite annat till sommaren;) Visar när det har kommit! Det var nog allt jag hade att säga nu, hoppas ni förstår och inte slutar läsa min blogg nu när jag har så många läsare!!:) Hörs imorgon finisar! pussar♥
Kommentarer
Viktoria - Fotoblogg / 2011-06-03 @ 10:20:10

Din bloggdesign är verkligen jättefin!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!