Good Evening!

Tjingeling allihopa! Sorry för min usla uppdate idag men har haft mycket annat att göra, hur som helst så har jag haft en "helt ok" dag. Var ju först i skolan sen efter det var det dags att spela lite piano och sen efter det åkte jag till optikern och nu har jag äntligen fått mina nya glassöngon, känns dock lite ovant nu i början eftersom jag har mycket starkare glas på det ena ögat än det andra men man vänjer väl sig efter ett tag;) Visar bilder på hur glasögonen ser ut imorgon, orkar inte riktigt med det nu! Men istället tänkte jag lägga upp lite oredigerade bilder så att inlägget blir lite roligare, Edit; måste skynda mig lite nu för eurovision har ju börjat, hihi aja hörs imorgon, Pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!