Heden imorgon!!!!

Hejsan sweetes! Har egentligen inte så mycket att skriva, men kände att det var dags fö en uppdate:) Tänkte samtidigt passa på att berätta att vi ska till heden med klassen imorgon eller ja alla ska inte med, bara de som gick vidare, typ. Vet faktiskt inte riktigt när jag kommer hem eftersom jag bara har två grenar klockan halv tio typ till kvart över tio och sen har jag ingen anning vad jag ska göra, heja på de andra antar jag:) Känner mig rätt lyckligt lottad slipper nämligen typ någon våtmarkstur eller något sånt som de andra i klassen ska på! Nej nu måste jag publicera detta inlägget samt stänga av datorn, måste nämligen öva på någon tråkig låt på pianot och sen fixa matsäck till heden, aja vi hörs väl (kanske) imorgon bitti!Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!