It`s rainging!

Hejsan alla readers! Just nu sitter jag och fixar lite tidsinställda inlägg till er med resten av bilderna från skåneresan, nice huh? Och samttidigt som jag gör detta så spöregnar det ute, skitmysigt, haha! Älskar när det regnar och haglar, då har man iaf en ursäkt till att sitta vid datan och blogga och kolla på webb tv....^^ Btw, imorgon kommer Maja hit, vi ska sova över, kommer bli jättekul:) Men nu ska jag göra klart inläggen som jag nämnde tidigare och sen ska jag göra lite andra "viktiga" saker här på datan, Hihi Pussar♥

Kommentarer
Maja / 2011-05-27 @ 21:17:50

Ja, det ska bli jättekul♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!