Piano snart!

Tjingeling allihopa! Tänkte känna mig duktig och blogga lite nu;) haha, Heden gick skitdålig, friidrott är nog inget jag ska satsa på iaf. Fick typ skitont i benet så kunde inte springa 800 meter, sprang bara på staffeten sen så var jag typ bara där och hejade på lite! Men jaja, nu ska jag iaf öva lite piano och sen så måste jag åka buss dit bara för att jag fått punktering i min cykel.Smart man känner sig ibland...Aja, sen måste jag också försöka komma på en bra ursäkt för orkar inte komma tid på tisdagen då jag btw fyller år, så får väl jobba lite på den ursäkten, så att den åtminstonde blir lite trovärdig;)
(har inga bra bilder nu, så detta får bli ett bildlöst inlägg)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!